Sider

tirsdag den 24. august 2010

Fra hånden - forbi hjertet

Min søgen rundt på nettet bragte mig forleden omkring den nye side Amio.dk - et sted for unikt kunsthåndværk på nettet. Jeg var faktisk overrasket over, at jeg ikke var faldet over det tidligere, men det har vist kun en måned på bagen. Nysgerrig som jeg er, klikkede jeg lidt rundt på deres sider, og fandt ret hurtigt ud af, at det vist var et blivende venskab. De skriver selv at: Amio.dk er et online handelssted, hvor du kan sælge alle dine fantastiske håndlavede unikke produkter. Det var sød musik for mine ører, og i løbet af ganske kort tid fik jeg oprettet min egen lille gratis butik. Prisen for at være med er 5 kr per salg samt 5% provision - det vil jeg godt være med til, for at have så stor en kontaktflade - og så er det nogle helt fantastiske 'kolleger' jeg har derinde. Kig ind på www.amio.dk/ og se alle de smukke varer inden for alle kunsthåndværk og klik her for at se Silverferns butik.
Udover at det er et udstillingsvindue, er Amio også et godt sted at blive inspireret. Se hvad der rører sig rundt om i landet - og ikke mindst hvad andre tager for deres håndværk. Det er altid rart at få bekræftet, at man sidder med nogle gode varer til nogle gode priser.

Havnefestival
Weekenden gik da iøvrigt ikke kun med netsurfing, men også med en rigtig kamp mod elementerne på lystbådehavnen i Skærbæk, syd for Fredericia. I noget der føltes som stiv kuling fra vest holdt den nyindkøbte pavillion stand, mens hele Skærbæk by var til havnefest. Det var rigtigt hyggeligt, men også meget lokalt, og ikke det mest optimale sted at få solgt Silverfern til masserne - men der røg varer over disken, og mange fik en fornemmelse af, hvad Silverfern er og kan. En stor tak til mine trofaste hjælpere! Nu søger jeg efter det næste markede i området - kender du nogle?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar