Sider

søndag den 29. august 2010

Lommeletter - hvad er det?

Det regner og jeg kan ikke komme i haven. Jeg er forkølet og næsen løber, men der ligger bunker af stofrester på mit sybord og kalder på en kreativ sjæl. Hvad gør man så? 

Jeg brugte søndag eftermiddag til at sy lommeletter - det er da et sødt ord :-) Og hvad er lommeletter, spørger du måske? Det er små smarte stofetuier, hvori der lige kan ligge en pakke papirslommetørklæder - og hvor man bare lige kan trække et enkelt lommetørklæde ud, lidt som i en boks med tissues. De ser sådan her ud:

Hvad synes du - er det en tosset ide, eller er det lidt smart? Jeg prøver at have en af dem i tasken den næste uge, og se hvad der sker. Sommerforkølelserne er over os, og jeg skal nok få brug for min nye lommelette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar