Sider

søndag den 15. august 2010

Nyt patchworktæppe færdigt.

Endelig!
Så lykkedes det at få mit seneste patchworktæppe færdigt! Det har været for varmt til at sidde og håndquilte, men efter et par køligere uger er det endeligt færdigt.

Det passer lige med, at jeg skal have en bod til Havnefesten i Skærbæk på lørdag den 21. august - måske er der en, der falder for det og skal have det med hjem! Det er i hvertfald lækkert til det kommende efterår.



Jeg har også haft travlt med en masse andre projekter ifm. Havnefesten. Jeg fandt nogle fede stoffer i Odense i fredags og har fremstillet 6 lækre puder. Jeg er også hoppet på taskedillen og har syet en sød taske i et sjovt stof med tomater! Jeg fandt mønsteret på på bloggen Tiny Happy på nettet - det krævede lige et par omregninger fra tommer til centimeter samt et optegning af mønsteret, men det fungerede fint. De næste tasker tror jeg skal være lidt dybere - jeg må prøve mig frem.

Håber vi ses i Skærbæk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar