Sider

fredag den 20. august 2010

Endnu flere puder...

Jeg ved det godt... der er gået puder i min blog! Men det er lige det, jeg har kastet min iver over i de sidste dage, og som jeg satser på at få solgt mest af i morgen i Skærbæk. Dagens to varianter er de brede af slagsen:
Her er den mønstrede, sorte halvpanama med træer sat sammen med en lækker, blød babyfløjl fra Stof og Stils helt nye efterårskollektion

Jeg er altså forelsket i dette tomatstof, jeg kan ikke gøre for det! Idag satte jeg det sammen med en rest lettere elastisk, kraftigt kjolestof, jeg fandt i mine gemmer, fra sidst den skønne grønne var moderne i firserne.

Husk at du kan se alle mine puder, og alt det andet, på min hjemmeside Silverfern.dk - hvor du selvfølgelige også kan købe dem. Prisen for disse puder er kun 125 kr/stk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar