Sider

tirsdag den 22. juni 2010

Grønnegademarked i Vejle

På trods af den danske sommers uregerlige vejr og dermed følgende våde tæer, havde jeg en utrolig positiv oplevelse på mit første kræmmermarked med Silverfern. En stor tak herfra til Ann Røge for en godt Grønnegade Marked lørdag den 19/6.

Grønnegade
Gaden er som skabt til et marked med en fin intim stemning og et flow af mennesker fra gågaden, og der var mange rigtigt fine boder med hjemmelavede varer af høj kvalitet. Det er altid lidt spændende at prøve noget for første gang, men jeg gik hjem med en rigtig god følelse. Jeg glæder mig allerede til næste år.

Desværre blev markedet oversvømmet af en solid dansk sommerregn og sluttede som en våd fornøjelse, men så længe varerne ikke blev gennemblødte, var skaden til at leve med.

Tak
Tak til min trofaste hjælper Rikke, tak til de mange nysgerrige vejlensere, der kiggede, beundrede og roste mine varer - og naturligvis en stor tak til alle dem, der kom hjem med hotties, tæpper og stempelkandevarmere. Håber vi alle ses igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar