Sider

tirsdag den 15. juni 2010

Silverfern på marked

Så har jeg fået mig tilmeldt mit allerførste marked! Og det endda med meget kort frist. På lørdag stiller jeg og mit lille firma Silverfen os op til Grønnegademarked i Vejle midtby. Det var en veninde, der opdagede en lille notits på døren til den skønne butik Røge og Co, og der var heldigvis stadig plads til en bod til mig.


Første gang på marked
Jeg glæder mig helt vildt, men er også ved at indse, at der er 100 ting, der lige skal være på plads, inden jeg er klar til at stå med en bod. Alt lige fra bord, dug og skilte til vekslepenge - og så naturligvis det allervigtigste: Har jeg varer nok til at tage med? Og er der overhovedet nogen, der vil købe noget? Det sidste tror jeg nu nok, det er jo nogle lækre ting, synes jeg selv, og alle der har følt tæpperne har været helt vilde med dem.

Jeg fylder lageret
Jeg kommer lige fra Stog og Stil i Odense, hvor jeg, udover fleece til mit seneste tæppe, også fik købt ind til flere af de seje stempelkandefrakker samt sødt børnestof til mine helt unikke hotties. Jeg får lige et par travle dage foran mig, men det er også godt. Hvis solen så også bare vil skinne på lørdag, bliver det en dejlig dag.

Håber vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar