Sider

lørdag den 21. januar 2012

Ikke sexet mere...

Ikke flere sekskanter! Slut, færdigt! Og de behøver ikke dukke op igen lige med det samme... Men jeg er faktisk godt tilfreds:

Projektet, som egentlig startede lidt for sjov, voksede sig større uge for uge, og de få sekskanter, jeg selv havde printet og klippet ud i pap, blev fulgt af mange flere. Fra at være en prøve i sekskant-syning, er det blevet et hyggeligt, lækkert og sødt babytæppe, som jeg håber en dejlig lille dreng eller pige kan få stor glæde af.

I første omgang sætter jeg det til salg i min Amio-butik og på min hjemmeside. Selv om jeg er glad for at det er færdigt, bliver det nu også lidt vemodigt at sige farvel til det. Det er et af de større projekter, som jeg har brugt mange timer på, og det har været en god udfordring efter alle de firkantede lapper!

Jeg fik det afsluttet fint med en sød quiltet hjertebort, som jeg næsten ikke kan stå for. Den virkede godt på bryllupstæppet og på det fine, feminine tæppe til min niece sidste forår, og jeg synes også det passede fint til dette tæppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar