Sider

tirsdag den 3. januar 2012

Spiderman på besøg

Jeg fik en sjov udfordring af min dejlige kollega, Didder: Et nye 'pudebetræk' til en af de store, flade sækkestole - med Spiderman! Gode råd var dyre, jeg kunne ikke opdrive Spiderman stof i hele landet, og var begyndt at tjekke hjemmesider fra mine amerikanske favoritbutikker, da jeg istedet faldt over et sæt sengetøj! Jysk kunne levere et sæt voksen sengetøj  (200 x 140 cm) med Spiderman i drabelig figur på forsiden, flotte spindelvæv på bagsiden samt Spiderman på begge sider af pudebetrækket. Haps, det var lige det jeg skulle bruge. Jeg købte desuden et stykke sort tekstildug - det vil være mere holdbart når to energiske drenge kaster sig rundt over på puden og glider hen af gulvet.

Derefter var det egentlig ganske enkelt: 120 x 140 syet sammen som et stort pudebetræk, og så en meter velcrobånd til lukning.

Spiderman - inden den kom uden om sækkepuden.


Hovedpudebetrækket blev sprættet op og fordelt på to puder - med spindelvæv på bagsiden! Mon ikke de bringer lykke på børneværelset?


1 kommentar:

  1. Heej er vild med de pudebetræk. Hvad sælger du dem for

    SvarSlet