Sider

søndag den 8. januar 2012

Ipad covers på samlebånd

Jeg faldt over en stor rest kunstskind, der lå og gemte sig på nederste hylde. Ja faktisk var der to rester,  både i sort og rød. Overraskende lækkert materiale, både at røre ved, kigge på og arbejde med. Min Ipad, som jeg simpelthen ikke kan leve uden og har med mig overalt (i mangel af smartphone...), trængte lige til lidt ekstra beskyttelse, og jeg gik i gang med en prøve. Naturligvis i rød.

Her er første resultat

Den blev lidt for bred og lidt for lang, men fungerer ellers fint, så jeg fortsatte med det sorte skind:



Nu er den der - højde og bredde paser til Ipad 2 med magnetcover - og de sorte ser ret seje ud, synes jeg! Nu bliver de lagt i min amio butik, så må vi se, om der er andre end mig, der synes de er seje. Der kommer flere røde i løbet af ugen, og mon ikke jeg ender med også at afprøve andet stof?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar