Sider

tirsdag den 18. oktober 2011

Klar til vinteren!

Vinteren er over os!
Det er mørkt, koldt og vådt, og det er dermed blevet tid til at få lunet de kolde fødder, ømme nakker og stive knæ med en dejlig varm og blød Hottie. Jeg glemmer dem altid lidt om sommeren, med mindre jeg da får hold i nakken, men hvert år, når fodenden i sengen igen er isnende kold om aftenen, kommer de frem.


Det er såmænd så enkelt, både at producere og at bruge en Hottie. Det er i princippet ikke andet end en stofpose med korn og lavendeler, som kommer i mikroovnen tre-fire minutter, men det er altså vidunderligt at få varmet fodeden af sengen inden sengetid!


Jeg har været en tur på møllen og hente korn, jeg fik plukket havens lavendeler ind i tide, og symaskinen har snurret de sidste dage, så der nu ligger en hel stak Hottier klar til salg. De går som varmt brød, så at sige, så det er ikke alle mønstre jeg stadig kan levere, men send en mail så kigger jeg på det. Hottierne kan i øvrigt også bestilles gennem amio eller min egen hjemmeside Silverfern

I vinter fik jeg i øvrigt en ny type kunder til Hottier - jeg blev kontaktet af en mor, hvis datters barnevogn var så kold, så hun ville gerne bestille en specialsyet Hottie til barnevognen! Det var en genial ide, og uanset om man så bruger en almindelig Hottie eller en større en, er det da rart at kunne lægge børnene ud i en lun barnevogn.

1 kommentar:

  1. hvad med handsker og strømper til børn?
    Hvis det kan produceres er jeg med glæde aftager!

    SvarSlet