Sider

torsdag den 6. oktober 2011

Nyt køkken

Hold da helt op en sommer jeg har haft! Det er utroligt at tænke på, at jeg slet ikke har haft tid til et enkelt lille blogindlæg, men der har også været travlt, og ikke nødvendigvis på den gode måde.


At få nyt køkken på samme tid som der er supertravlt på arbejde er en dårlig kombination - specielt når man som jeg selv står for alt nedtagning, spartling, tapetsering, maling... Men flot, det blev det! Og uger uden køkken og med en stue fyldt op med køkkenkasser, køkkenskabe, hårde hvidevarer og malerbøtter er endelig overstået...! Der mangler stadig nogle fliser og et par lys, men det kommer, når jeg får tid, og jeg er endelig begyndt at bruge køkkenet.


Dette var et af de projekter, hvor jeg bagefter er glad for, at jeg ikke vidste hvad jeg gik ind til. Et 90 år gammelt hus har altid et par trumfer i ærmet (med efterfølgende håndværkerregninger), såsom rustne vandrør og uautoriserede elstik, og det forventede trægulv, godt gemt under linoleum, viste sig af være ubrugelige træplader, der blot hurtigst muligt skulle dækkes til igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar