Sider

fredag den 7. oktober 2011

Nye stoffer

Som skrevet i sidste indlæg er jeg lige hjemkommet fra en længere ferie i USA, og det er mig simpelthen umulig ikke at drukne i gode og flotte stoffer derovre.


Blot ti minutter længere nede af vejen lå den lokale stofbutik Jo Ann, der er en del af en større kæde af hobbyforretninger, fordelt over hele landet. Som mange andre amerikanske butikker kører de med konstant udsalg for skiftende varegrupper, udsender kuponhæfter, mailer kuponer og finder på mange andre rabatter.


Jeg gik ind i butikken velvidende, at jeg ikke skulle købe patchworkstof - det har jeg simpelthen så meget af derhjemme - så jeg faldt istedet over deres børnestoffer med elefanter og dinosaurere, æbler og pærer, og købte yard på yard af dejlige stoffer.


Hjemme igen har de været en tur i vaskemaskinen, pyntet i vaskekælderen i et par dage, og nu ligger de og venter på at blive tryllet om til baby- og juniorsengetøj. Det kribler i fingrene efter at komme i gang, at få stofferne mellem fingrene og kombinere dem med andre stoffer. At få symaskinen i sving igen efter en lang sommer. At få produceret nye varer og få opdateret hjemmesiden.


Det kommer alt sammen, nu hvor de lune løvfaldsdage er overtaget af mørke og kulde og regn. Nu er det igen indetid, og jeg glæder mig. Jeg tager i øvrigt gerne mod ordrer - så hvis du drømmer om elefanter eller æbler så send mig en mail.
Følg med her på bloggen og se hvad det ender med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar