Sider

fredag den 11. november 2011

Sekskantet kuller

Jeg er gået lidt amok med sekskanter. Jeg har aldrig før været bidt af dem - har syet lidt femkanter til babybolde, men nu skulle det være. Selvfølgelig fik jeg mit sekskanflip da jeg var langt væk fra patchworkbutikker, hvor man kan købe fine sekskanter i pap til en ok pris, så jeg var selv i gang med kopimaskinen og saksen... Det er bestemt også muligt, men man skal godt nok være præcis!

Jeg har en masse smårester liggende, der næsten råbte på hjælp - de var for små til mine normale projekter, men passede lige til sekskanterne, så der var nok at tage fat på.

Jeg ved ikke hvad det endelige produkt skal være - hvor jeg bevæger mig hen, men jeg lytter til projektet undervejs, og måske bliver det puder, måske et babytæppe... Hvad synes du?
Følg med her på bloggen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar